Krok 1

Na tym etapie analizujemy potrzeby i zasoby niezbędne do sprawnego przebiegu spisu

Analizujemy:

  • szacowaną liczę przedmiotów do spisu
  • ilość lokacji
  • zatrudnienie (ilość wykonawców w porównaniu do ilości środów)
  • ustalamy dogodne terminy realizacji spisu

Przygotowujemy:

  • listę przedmiotów do spisu, również nietypowych
  • listę przedmiotów niepodlegających spisowi (listwy przypodłogowe, czajnik, gilotyny, grzejniki)
  • dokładne adresy lokalizacji
  • harmonogram prac opracowany z Klientem
  • zasady naklejania etykiet
  • osoby odpowiedzialne
  • plan projektu, instrukcje, pełna dokumentacja

Ważnym jest by obecność wykonawcy spisu, nie zakłócała bieżącej działalności firmy. W tym celu spisujemy protokół zasad współpracy zgodny z polityką Klienta do którego bezsprzecznie dostosowuje się cały zespół spisujący.